Vásárlási információk
Milyen szállítási módok vannak?
A webáruházban rendelt termékeket több szállítási módban kérheted, amit a rendelésed leadása előtt a rendszer automatikusan felkínál.
- Futárszolgálat GLS háztól-házig
- Csomagpontra szállítás GLS/Foxpost
- Személyes átvétel ( Bonyhád, Mikes Kelemen utca 5)
Mennyi ideig tart amíg megkapom a csomagomat?
Termékeink nagy része raktáron van! 13.00-ig leadott rendelések még az napi szállítással kiküldésre kerülnek.Magyarország területén normál esetben másnapra megkapod a csomagot, késedelmes kézbesítés esetén ez hosszabb idő lehet.
Azoknál a termékeknél ahol nincs megadva aktuális készlet, azokat mi is rendeljük, mivel vagy egyedi termék vagy nem tartjuk raktáron.Ebben az esetben a pontos beszállítási és kézbesítési időről E-mailben tájékoztatunk.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?
Minden rendelés mellé automatikusan küldünk egy E-mail, amiben a rendelésed állapota megjelenik. Ha bármi változás történik arról folyamatosan értesítünk.
Az oldalon a „rendelés követés” menüpontban az E-mail címed megadásával és a rendelés azonosító megadásával le tudod kérdezni, hogy hogy áll a rendelés menete.
Csomagfeladást követően automatikusan kapsz egy E-mailt, hogy a futár meg lett rendelve és, hogy mikor kerül kiszállításra a rendelt tételek.
Ezért minden esetben meg kell adni az E-mail címet.
Szükségem van a rendeléshez fiókra?
Nem nincs szükség az oldalon regisztrációra ahhoz, hogy rendelni tudj. Regisztráció nélkül viszont kedvezmények ( törzsvásárló) nem használhatóak, mivel a rendszer csak úgy tud kuponokat, vagy egyéb kedvezményeket megadni, ha rendelkezel regisztrációval.
Mindenképpen érdemes regisztrálni az oldalon, mivel a későbbi vásárlások esetén gyorsabb a rendelés menete, és az összes rendelésed, számlád és minden adatodat később is meg tudod tekinteni.
Még több kérdés!
Méretproblémám van kicserélhető?
Természetesen igen abban az esetben ha a gyári csomagolás megvan és a termék sértetlen. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot és díjmentesen kicseréljük a terméket.
Abban az esetben ha nincs az éppen kívánt méret raktáron, akkor a beérkezés után azonnal küldjük. Ha már nem gyártott és nem beszerezhető abban az esetben visszatérítjük az árát, vagy levásárolható másra.
A méretproblémás terméket minden esetben vissza kell küldeni a részünkre csak abban az esetben indul meg a csere!
Garancia időn belüli meghibásodás van, mi a teendő?
Minden termékünkre garanciát vállalunk. Mivel minden terméknek más a garancia ideje így azokat minden esetben feltüntetjük a leírásban vagy a terméken.
Garanciális ügyintézést a garancia időn belül mi intézzük. Szükség van a termékre a gyári csomagolásra ( javítás esetén nem kell) és a vásárlást igazoló számlára esetleg garancia levélre.
Abban az esetben ha garancia időn belül a termék gyári hibából nem cserélhető akkor minden esetben cseréljük újra!
NEM! rendeltetés szerű használat esetén a garancia megszűnik a terméket nem cseréljük, ebben az esetben a költségek a vevőt terhelik.
Lőszert szeretnék venni de messze vagytok elpostázzátok?
NEM! és nagyon nem!!!
Fegyver, lőszer, lőpor, csappantyú és egyéb engedélyköteles terméket csak és kizárólag személyesen tudsz megvásárolni, a megfelelő engedélyek birtokában. A webáruházban csak vételi szándékot tudsz jelezni.
Ebben az esetben felvesszük veled a kapcsolatot és keresünk egy mindenkinek jó megoldást de semmiképpen nem postázunk engedélyköteles és csak személyesen átvehető termékeket.
A termékről kaphatok használati információt?
Igen!
Az általunk forgalmazott termékeket mi is használjuk és teszteljük.
Ha bármilyen termékkel kapcsolatban még több információra van szükséged, akkor nyugodtan keress minket az elérhetőségeink egyikén, és ha van olyan vevőnk aki már használta akkor szívesen megkérdezzük tőle a véleményét, és elmondjuk neked ha jó ha rossz!
Fizikai boltunkban próbálunk mindenből tartani raktáron, hogy meg lehessen fogni, megnézni stb.
Hogyan vegyem fel a kapcsolatot, ha kérdéseim vannak?
Weboldalunkon a kapcsolat menüpont alatt és az oldal lábléc részében, minden szükséges információ megtalálható.
Minden kapcsolati formánk le van írva, de segítségül itt is megadjuk.
- Cím: 7150 Bonyhád, Mikes Kelemen utca 5
- Telefon: +3670-3841806
- E-mail: info@npsshooting.hu
- vagy rendeles@npsshooting.hu
Mit jelent az NPS a nevbetekben?
Mivel az anyacég az NPS-Turbotech Kft. így kézenfekvő volt egy hasonló néven gondolkodnunk így lettünk NPSSHOOTING.
Nem fogom elárulni mit jelent az NPS rövidítés ezért ne keress külön talán majd egyszer.
Mint minden cégnévnek az NPS-nek is megvan a maga jelentése. Mivel nem csak egy lábon állunk ezért minden tevékenységünkben ez a név az alapja.
De egyszer ígérem elmondom 🙂